viernes, 13 de julio de 2012

Ja n’hi ha prou!

Aquesta és la frase més pronunciada, i la que més vegades he sentit, en aquesta o en qualsevol altre forma, durant el passat cap de setmana, per una gran part d’amics i coneguts Sitgetans. Ja n’hi ha prou de la permissivitat amb la tristament famosa Gaypride per part de totes les administracions i ens locals. No pot ser que ningú s’escolti als que cada dia anem a comprar el pa a la fleca de la cantonada, comprem la fruita al mercat municipal o anem a fer la cerveseta al bar de sempre. Estem farts que tot el que ve de fora sempre és millor i sempre té la raó. Quan deixarem de prostituir-nos com a poble? Quan deixarem de pensar en el present i pensarem en el futur? Estem donant prioritat a guanyar quatre euros avui, a pensar que potser demà el turisme que anomenem “familiar” deixarà de venir. I aleshores ens preguntarem que hem fet malament. Que podem fer per recuperar el turisme familiar? Doncs el primer que s’hauria de fer és intentar no perdre’l!!!! Vosaltres creieu que una família que ve de qualsevol poble de Catalunya a visitar-nos aquest cap de setmana passat, desprès de 3 hores de cotxe baixen al passeig a fer una volta amb els nens i es troben amb un percarl d’aquesta magnitud, tornaran? Jo crec que no. Almenys això em passa a mi i ja us dic ara que jo no hi torno. I ja no us parlo d’una família de 5 membres que ve de Noruega una setmana de vacances gastant-se un pastón en el viatge, i et trobes 5 dels 7 dies un espectacle poc familiar per dir-ho d’una manera fina. Tornaran?

De fet, el que també m’agradaria és veure d’una vegada per totes el números reals de la celebració, perquè estic fart que em parlin de Milions d’Euros com el que parla de mongetes per acompanyar la botifarra. I no és que no em vulgui creure les xifres que em diuen, és que no em val que em diguin tot el capital que en teoria la festa aquesta es deixa a Sitges si la gran part d’aquest capital nomes repercuteix en els negocis del promotor de la festa. Ah! Perdo! Si que hi ha qui guanya amb aquesta festa; Algunes entitats del poble, de les quals jo en sóc soci d’una d’elles, guanyen els calers suficients per poder cobrir el dèficit del passat Carnaval. O sigui, que fem un Carnaval multicolor al Juliol, per poder fer el Carnaval, que no podem pagar, al Febrer. Surrealista oi?

Punt i a part es mereix el tema de l’ocupació hotelera. Ara resulta, tal i com m’han dit algunes persones, que amb la Gaypride els hotels de Sitges estan plens al Juliol. O sigui que si no hi hagues la festeta, els hotels de Sitges al Juliol estarien a mitja ocupació. Ole tu, Oleeeeee tuuuuuuu! Si Sitges a primers de Juliol no té els Hotels plens, o quasi plens, tenim un greu problema que evidentment no ens resoldrà la Gaypride. Jo llenço una proposta i que la reculli qui vulgui: perquè no es fa la festa al Novembre? Aleshores si que li donarem les gracies si omple tots el Hotels de Sitges, igual que li donem les gracies al Festival de Cine!

Però el que de veritat em molesta, i em fa rabiar, són la proliferació de banderetes multicolor que per aquestes dates apareixen com rovellons als aparadors de molts negocis de Sitges. Realment penseu que els gays entren a les botigues depenent de si tenen la bandereta a la porta o no la tenen? I jo, puc entrar-hi o haig de ser gay per poder comprar una samarreta? El que aquests negocis no pensen es que l’hivern és molt llarg, i a Sitges encara més, i que per molt que guardin la bandereta en algun armari la meva memòria, per depèn de quines coses, pot arribar a ser privilegiada. Si em discriminen durant una setmana, jo els discrimino de la meva base de dades la resta de l’any. Com deia abans, pa per avui, i fam per demà.

I els bars del primer de maig que van ficar tot el carrer ple de banderetes gays, creuen que van guanyar molts més clients per haver-les penjat? Si no les haguessin penjat, no hi hauria entrat cap gay a fer una copa?

Però el més greu de tot, i del que totes les xarxes socials en parlava, era els maniquins agenollats i amb el cul en “pompa” en un balco del carrer Sant Francesc. Cal? Ningú, inclosa l’organització, prendrà mesures? Deplorable!

Per acabar repetiré el que he repetit durant els tres anys que fa que es celebra la Gaypride: no sóc homòfob i no tinc absolutament res en contra dels homosexuals, tot el contrari, però realment a un poble com Sitges, pioner i exemple durant els anys 70-80 de l’alliberament i la integració gay, cal que vinguin a reivindicar la seva homosexualitat? Cal que vinguin a dir-nos “Ei, som gays, estem contents de ser-ho i som com vosaltres” al poble al que tants i tants homosexuals han vingut per poder mostrar-se tal i com eren perquè als seus paisos/pobles no podien fer-ho? Senyors, no ho entenc! A reivindicar igualtat s’ha d’anar als pobles que no n’hi hagi, no als que som pioners en integració!

A qui prengui les decisions: si us plau escolteu-nos! Que fins i tot hi ha molts homosexuals de Sitges, o establerts a Sitges, que no els hi agrada aquesta festa i els hi fa vergonya el que s’esta fent amb l’excusa i el pretext de la seva sexualitat. Si algú es vol guanyar la vida a costa de Sitges, com a mínim que valgui la pena, no ho fem d’una manera cutre. Que desprès anem fem campanyes per recuperar el turisme de qualitat.....

I com que sóc coneixedor de la facilitat que tenen alguns per titllar-te d’homòfob quan expreses una opinió discrepant a la seva en aquests temes delicats, reitero, per enèsima vegada, que NO TINC RES EN CONTRA DELS HOMOSEXUALS, però vull creure i pensar que l'homosexualitat, o més ben dit la sexualitat, de les persones no es una bandera per anar passejant-la pel món. I penso que per ser homosexual no cal anar amb un tanga i un gorret de mariner sobre una carrossa amunt i avall pel passeig, perquè aleshores jo per reivindicar la meva heterosexualitat que es suposa que haig de fer?

Com diu el gran Risto Mejide “Sólo me atrevo a opinar de lo que no sé. Por eso hablo de casi cualquier cosa”.



Des de Sitges, us informa, el Pepito per "si no puc dir-ho, de que em serveix estar boig!" Seguiré vigilant!



PD: Espero que el ball de Festa Major el deixin, com a mínim, fins les hores que han estat fent la festa al passeig els de la Gaypride. Sé que ni es la mateixa època, ni el mateix consistori, ni la mateixa comissió, ni el mateix president, i fins i tot no es la mateixa situació, però em tocaria molt els ous que passes alguna cosa d’aquestes desprès del que hem vist i sentit, Castell de foc a les 23:45 inclòs, durant aquest cap de setmana. I dic això perquè resulta que desprès hi ha una serie de gent que es dediquen a ficar denuncies als timbals que assagen a l’espigo a les 21:00 de la nit, i s’els “aconsella” anar canviant d’espigo per anar “variant” la molèstia. On eren aquests paios tot el cap de setmana? Fora de vacances? O estaven integrant-se a la festa del passeig?

PD 1: He sentit que els caps de colla de l’Agrupació de Balls Popular de Sitges i la seva junta directiva, es van reunir i van decidir mantenir i participar en la sortida de la baixada de les escales. Sé que dos dels seus balls amb més pes, van votar-hi en contra. Espero que la comissió mantingui la decisió que es va prendre en un inici per tal de fer palesa la retallada econòmica en la festa. De fet, pels balls de foc és més que una simple manifestació, és una manera de poder estalviar un bon grapat de carretilles. Penseu que enguany a les colles de foc ens han retallat a la meitat les carretilles que ens donaven. Necessari? Totalment! No podem gastar-nos 300.000 euros en la Festa Major quan l’Ajuntament, i el món en general, està com està. Ara, jo com a cap de colla del Drac us dic que amb el que em donen m’es totalment impossible fer la festa. I penseu que els membres del Drac, i de la resta de colles de foc, paguem una quota que serveix en quasi la seva totalitat per comprar foc. I tot i així jo no puc fer tota la Festa Major. Un exemple: a mi em demanen que els porti amb cotxe a Barcelona. Hi puc anar de dues maneres: amb tercera tot el viatge i a 120, o amb cinquena i a 100. Evidentment anant amb tercera gastaré molt més que anant amb cinquena, però el problema es que amb la benzina que em donen no arribo ni a Castelldefels!

De totes maneres, si al final cedeixen a les pressions i es fa la sortida, jo demanaré que es mantingui l’ordre de les processons, perquè resulta que fa uns anys es va decidir ficar el foc al final perquè sinó la gent que esta a la fragata un cop passats els gegants, diables i besties marxaven. A veure si l’any que ve els balls blancs volen continuar sortint si no hi ha ningú veient-los!

En fi, que enguany molt em sembla que veureu el Drac més d’una vegada caminant sense foc. Per no parlar de la ballada final que, vist lo vist, potser serà el dia 23 a les 14:00...

PD 2: Que sí, que ja va!!!!

Us presento a la representant d'Espanya en els propers JJOO en la modalitat de salt de tarampolin!
El paio es genial!!! Ja ja ja! Que cabron!


La cara de patiment del fill no te preu! Pobret......!!!!


Aquest m'ha fet gracia per dos motius. El primer es l'òstia que es fot el gat gilipollas, i el segon es que la nevera del fons em recorda a la que hi ha a EL CABLE!
Aquests no són una mica grandets per anar fent el gilipollas pel mon amb una coca-cola i uns Mentos? Ostion terrible!!!
Sembla impossible! Lo de fer abdominals vull dir....
Que cabron!!!!!!!!

PD 3: Una vegada algú em va dir que la ignorància es perillosa, molt perillosa! Andrea Fabra, diputada del PP, ha fet una demostració publica d'aquesta gran màxima. Hi ha poca gent que em repugni. Penso que tothom, o quasi tothom, defensa el que pensa i, tot i que no sigui el que jo penso, es mereixen el meu respecte. Aquest personatge totalment desconegut fins fa un parell de dies, puc dir que em repugna. Però la sensació de repugnància es la mes fina i l'única, de totes les que m'ha fet aflorir, que m'atreveixo a reproduir públicament per allò tant antic i passat de moda de l'educació. En fi, l'única cosa que li diria a aquest esser viu es que la famosa frase del "que se jodan" ho digues cridant i mirant al cel perquè Deu la sentis i li fes pagar la resta de la seva vida.

Us he dit ja que em repugna aquest esser?

PD 4: Xi, xi, xi, xi........Xispun!!!

No hay comentarios: